söndag 4 augusti 2013

Lite mer fortsättning.

För att göra en lång historia kort:
Mer röntgen, av buken denna gång.
Ingenting hittas.
En natt till.

Ny morgon (Torsdag) nytt blodprov, vänster hand denna gång. (ser numera ut som en sprutmissbrukare)
Gastroskopi... inte trevligt alls...
Ett gäng magsår hittas i botten på magsäcken där den går över till tolvfingertarmen.
Inga bakterier, medicinering bestäms, jag skrivs ut och jag är fri!!
Iallafall tills nästa Gastroskopi ska göras :/


Jag och Karln hade planerat att fara till Gullringen (Vimmerby) över helgen för att hälsa på Greger.
Karln fick åka själv, jag kände mig inte i form.

På lördagen for jag och Yngstan in till stan en sväng och tittade på lite finbilar på Sveavägen - Stockholm cruising - en stund, men orkade inte så länge så vi for hem rätt tidigt.

Så va det med det... det största problemet nu är väl att komma på snäll mat för magen...

Inga kommentarer: